Poslovna komunikacija

Poslovna komunikacija


Komuniciranje je osnova svake tvrtke jer je bez protoka informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Djelatnici koji imaju izraženiju vještinu komuniciranja uspješniji su i imaju bolju prodaju od svojih kolega. Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće.
Najuspješniji djelatnici svjesni su svojih komunikacijskih vještina, zato ih stalno razvijaju i nadograđuju, te time postižu veći uspjeh u poslu.

Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, zašto nerijetko gube klijente i poslove, zašto sporije napreduju u karijeri … oni ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja.

Često je prvi dojam ključan u komunikacijskim vještinama a neophodan je svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma kako za osobu tako i za poduzeće koje predstavlja.

Prvi dojam ostavlja trajnu sliku u budućnosti. Izgradite svoj imidž i svoju osobnost i budite uspješni u svom poslu.

Edukativne radionice


Na edukativnim radionicama u sklopu komunikacijskih vještina provodimo ove teme:
broj_1_w

Komunikacijske vještine
Verbalne i Neverbalne

Kako izbjeći davanje krivih poruka? Kako spoznati znakove neverbalne komunikacije?

Kako prepoznati potrebe klijenta –neverbalnom komunikacijom? Kako primijeniti govor tijela u poslovanju?

Čitanje neverbalnih znakova. Primjena neverbalnog govora tijela u poslovanju.

Kako verbalno komunicirati licem u lice F2F?

Forme verbalnog komuniciranja: razgovori , pregovori , sastanci….

Vještine telefoniranja. Pisana komunikacija i dopisivanje. Bonton u poslovnoj komunikaciji.

broj_2_w

Prezentacijske vještine i
Pripreme za javni nastup

Osnovna pravila javnog nastupa Kako savladati tremu Kako postati dobar komunikator

Ostaviti željeni dojam, izraziti sebe, svoje misli, znanje, stavove Koristiti svoj glas kao moćno sredstvo prenošenja poruka Prilagoditi izlaganje potrebama publike Organizirati i iznositi sadržaj na svima razumljiv način Upravljati svim segmentima neverbalne komunikacije Održavati nivo energije tokom prezentacije Kako publika percipira informacije koje iznosite i kako na to možete utjecati Poboljšati efektivnost nastupa korištenjem vizualnih pomagala (Power point, Prezi) Odgovarati na neugodna pitanja te učinkovito dati povratnu informaciju

Trening – vježba prezentacije Savladati strah i tenziju te se opustiti pred prezentaciju Osjećati se prirodno i opušteno prilikom prezentacije Proširiti granice vlastitih prezentacijskih mogućnosti Primijeniti osnovna pravila javne prezentacije

broj_3_w

Imidž komunikacija
Personal Branding

Prvi dojam, imidž kao komunikacija Koliko je imidž važan? Proces stvaranja imidža? Uloga imidža u komuniciranju?

Kako se pripremiti za važan sastanak? Kako izgledati poslovno lijepo i decentno? Kako se predstavit i ostaviti dojam? Kako se ponašati na sastanku?

Kako ostaviti dobar prvi dojam. Što Vaš govor tijela govori vašem sugovorniku. Kakva je Vaša glasovne ekspresije kod prezentacije. Kako se odjenuti za pojedine poslovne situacije (dress code). Kako se ponašati u poslovnom svijetu; vremenski i poslovno.

broj_4_w

Protokolarne aktivnosti i
Bonton

Poslovni protokol Diplomatski protokol Civilni protokol Protokol kod upoznavanja, pozdravljanja, rukovanja, davanja posjetnica Bonton kod telefoniranja Bonton u uredu, na sastanku Pravila ponašanja i bonton na objedu, pravila i raspored sjedenja, postava stola

Sve radionice održavamo u našem studiju na adresi: Nazorova 40, u Puli.

IN-HOUSE


Ovi programi mogu biti održani ekskluzivno za vašu tvrtku, prilagođenu vašim željama i zahtjevima, na lokaciji prema vašem izboru.
Za više informacija i detalja, molimo Vas, kontaktirajte nas
Kontaktirajte nas